Страници

неделя, 5 август 2012 г.

Card Mania Challenge

Здравейте, момичета :)
Днес с голямо удоволствие ви анонсирам, че съм част от дизайн тийма на новият блог за предизвикателства Card Mania Challenge. Началото ще поставим с първото предизвикателство на 15.08.2012г. Надявам се да споделите тази приятна емоция с нас и да се забавлявате с любимото хоби :). А до тогава може да посетите сайта, да се запознаете с останалите членове на страхотния екип и да  разгледате техните уютни местенца :) или  да се включите в за наградата на Card Mania Chellenge :)

7 коментара:

  1. Честито!:))) С нетърпение ,ще очаквам новите предизвикателства и с огромен интерес;) Пожелавам на теб и целия екип много,много вдъхновение,усмивки и слънчево настроение!:)Поздравления:)

    ОтговорИзтриване
  2. Честито и от мен!
    Страхотна новина!
    Много се радвам,че се появява още едно местенце, което се очертава да е сред любимите ми..
    Успех!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви момичета, надявам се всички много да се забавляваме на това ново и прекрасно местенце :)

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесна новина! Успех в новото начинание!

    ОтговорИзтриване
  5. Поздравления!
    Сигурна съм, че ще ни предизвиквате със страхотни и идейни проекти, каквито виждаме постоянно в блога ти!
    Успех! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ви момичета :)Надявам се да оправдая доверието на Ани! А аз пьк съм сигурна, че вие също ще ни усмихвата с прелестни творения :)

    ОтговорИзтриване